Selecteer een pagina

Stichting 't Groenewold

Lees hier het laatste nieuws

en onze nieuwsbrieven

Stiltekamer programma 2020-2021 uit

Met veel genoegen, ondanks de Coronacrisis van de laatste maanden, presenteren wij u  onze vernieuwde programmafolder voor het nieuwe seizoen 2020-2021 .

Hiermee wil ’t Groenewold in samenwerking met o.a. de Protestantse Gemeente Venlo en omstreken een programma bieden dat mensen wil verbinden en hen wil begeleiden om hun eigen weg in het leven te gaan.

Het programma wordt aangeboden vanuit een oriëntatie die wortelt in de joodse en christelijke traditie, gericht op ontmoeting met jezelf, met elkaar en met andere religieuze wijsheid tradities. Op uiteenlopende manier hebben de verschillende onderdelen aandacht voor:

• Lichaamsbewustwording
  • Creativiteitsbevordering
  • Zingevingsvragen
  • Spirituele ontwikkeling.

Wij heten u van harte welkom op een van onze bijeenkomsten en wensen u veel inspiratie toe.

U kunt zich uiterlijk één week voor aanvang van een cursus aanmelden via ons secretariaat.

Website vernieuwd

Welkom op onze vernieuwde website. Hebt u vragen of opmerkingen over deze website, stuur dan s.v.p. een email naar het secretariaat.

Bindkracht Venlo: samen de armoede uitsluiten

Doel is om te focussen op de groeiende armoede en tweedeling in stad en regio. Een deel van de burgers van Venlo heeft direct met armoede te maken. De beweging richt zich allereerst op (groepen) burgers zelf en wil in samenwerking met instellingen en professionals, meer en beter mogelijkheden van burgers die met armoede te maken hebben leren gebruiken en verder ontwikkelen.

Samen armoede uitsluiten: drie thema’s
Armoede heeft vele gezichten. Het economische aspect maar ook vereenzaming zijn daar voorbeelden van. Uit betrokkenheid van burgers en professionals zijn drie themawerkgroepen actief: ‘Kind en armoede’, ‘Armoede en sociaal isolement’ (=Meedoen) en de werkgroep ‘Schuldhulpverlening’.

www.bindkrachtvenlo.nl

Nieuwsbrieven

Klik om te lezen/downloaden

Juli 2020

Mei 2020

Februari 2020

Januari 2020

December 2019

Regelmatig brengen we een nieuwsbrief uit.
Wilt u deze ook automatisch per email ontvangen, geef ons dan uw emailadres door. Stuur uw emailadres aan ons via info@stichtinggroenewold.nl

Onze contactgegevens

Bij ons secretariaat kunt u terecht voor informatie, afspraken, reserveringen en het aanmelden van cursussen

Begijnengang 17