Selecteer een pagina

Stichting 't Groenewold

Lees hier het laatste nieuws

en onze nieuwsbrieven

Stiltekamer programma 2019-2020 uit

Met veel genoegen presenteren wij onze vernieuwde programmafolder voor het komende seizoen 2019-2020.

Met de Stiltekamer bieden Stichting ’t Groenewold in samenwerking met o.a. de Protestantse Gemeente Venlo en omstreken een programma dat mensen wil verbinden en hen wil begeleiden om hun eigen weg in het leven te gaan.

Het programma wordt aangeboden vanuit een oriëntatie die wortelt in de joodse en christelijke traditie en die een ontmoeting nastreeft met jezelf, met elkaar en met andere religieuze wijsheidstradities. De verschillende onderdelen van het programma besteden op onderscheiden manier aandacht aan de aspecten:

• Lichaamsbewustwording
  • Creativiteitsbevordering
  • Zingevingsvragen
  • Spirituele ontwikkeling.

Wij heten u van harte welkom op een van onze bijeenkomsten en wensen u veel inspiratie toe.

U kunt zich uiterlijk één week voor aanvang van een cursus aanmelden via ons secretariaat.

Website vernieuwd

Welkom op onze vernieuwde website. Hebt u vragen of opmerkingen over deze website, stuur dan s.v.p. een email naar het secretariaat.

Bindkracht Venlo: samen de armoede uitsluiten

Doel is om te focussen op de groeiende armoede en tweedeling in stad en regio. Een deel van de burgers van Venlo heeft direct met armoede te maken. De beweging richt zich allereerst op (groepen) burgers zelf en wil in samenwerking met instellingen en professionals, meer en beter mogelijkheden van burgers die met armoede te maken hebben leren gebruiken en verder ontwikkelen.

Samen armoede uitsluiten: drie thema’s
Armoede heeft vele gezichten. Het economische aspect maar ook vereenzaming zijn daar voorbeelden van. Uit betrokkenheid van burgers en professionals zijn drie themawerkgroepen actief: ‘Kind en armoede’, ‘Armoede en sociaal isolement’ (=Meedoen) en de werkgroep ‘Schuldhulpverlening’.

www.bindkrachtvenlo.nl

Nieuwsbrieven

Klik om te lezen/downloaden

Juli 2019

Juni 2019

April 2019

Maart 2019

Februari 2019

Regelmatig brengen we een nieuwsbrief uit.
Wilt u deze ook automatisch per email ontvangen, geef ons dan uw emailadres door.

Onze contactgegevens

Bij ons secretariaat kunt u terecht voor informatie, afspraken, reserveringen en het aanmelden van cursussen

Begijnengang 17
5911 JL Venlo