Selecteer een pagina

Stichting 't Groenewold

Lees hier het laatste nieuws

en onze nieuwsbrieven

Website vernieuwd

Welkom op onze vernieuwde website. Hebt u vragen of opmerkingen over deze website, stuur dan s.v.p. een email naar het secretariaat.

Gespreksgroep rouwverwerking

Het Groenewold wil mensen bij elkaar brengen die een verlies te verwerken hebben van een partner, ouder, kind, familielid, broer, zus of vriend. Of naar aanleiding van zelfdoding. Voor hen worden groepsbijeenkomsten georganiseer onder deskundige begeleiding.

De groepsgesprekken bestaat uit 6 dagdelen (ochtend of middag). Start bij voldoende deelnemers (minimaal 6-maximaal 8).
De kosten bedragen € 60,00

Bindkracht Venlo: samen de armoede uitsluiten

Doel is om te focussen op de groeiende armoede en tweedeling in stad en regio. Een deel van de burgers van Venlo heeft direct met armoede te maken. De beweging richt zich allereerst op (groepen) burgers zelf en wil in samenwerking met instellingen en professionals, meer en beter mogelijkheden van burgers die met armoede te maken hebben leren gebruiken en verder ontwikkelen.

Samen armoede uitsluiten: drie thema’s
Armoede heeft vele gezichten. Het economische aspect maar ook vereenzaming zijn daar voorbeelden van. Uit betrokkenheid van burgers en professionals zijn drie themawerkgroepen actief: ‘Kind en armoede’, ‘Armoede en sociaal isolement’ (=Meedoen) en de werkgroep ‘Schuldhulpverlening’.

www.bindkrachtvenlo.nl

Nieuwsbrieven

Klik om te lezen/downloaden

Juli 2019

Juni 2019

April 2019

Maart 2019

Februari 2019

Regelmatig brengen we een nieuwsbrief uit.
Wilt u deze ook automatisch per email ontvangen, geef ons dan uw emailadres door.

Lees ons privacy beleid

Onze contactgegevens

Bij ons secretariaat kunt u terecht voor informatie, afspraken, reserveringen en het aanmelden van cursussen

Begijnengang 17